سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش موسیقی کودکان استثنایی|آموزش موسیقی کودکان

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/03a87c8fe3b0ec7e1.jpg

برای دیدن سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی عکس بالا کلیک کنید

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدریس گیتار پاپ . کلاسیک.گیتار فلامنکو.گیتار آکوستیک.گیتار الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ویلن -  کمانچه . پیانو – ارگ و  کیبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الکترونیک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

32558986-7

سامانه پیامک  :  10002632558986

09124681327

موسیقی‌درمانی رشته‌ای است که برای درمان و توانبخشی اختلالات جسمی و روانی گوناگون از موسیقی بهره می‌گیرد و موسیقی درمانگر ، متخصصی است که با تحصیلات دانشگاهی در این رشته آموزشگاه موسیقی کرج و با استفاده از کاربرد موسیقی در درمان با توجه به وضعیت بیمار ، برنامه‌های مختلفی را طراحی می‌کند.
حرکات آموزشگاه موسیقی کرج موزیکال
آموزشگاه موسیقی کرج


منظور از ساختن آهنگ در جلسات موسیقی‌درمانی ، خلق آهنگ با ویژگی‌های دقیق موسیقی نیست، بلکه ایجاد یک ریتم ساده یا خواندن شعر و آهنگ در شکل و حالتی خاص است. یکی آموزشگاه موسیقی کرج از ویژگی‌های مهم سازهایی که در موسیقی‌درمانی بکار می‌روند مانند سازهای ارف نواختن ساده آنهاست، بطوری که با انتخاب تیغه‌های محدودی از آنها می‌توان آهنگ ساده و یا ریتم تازه‌ای را به راحتی ساخت.
اثرات آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی‌درمانی :
- توان هوشی و آموزشگاه موسیقی کرج شرایط ذهنی کودک


تمایلات مهم برای گرایش به موسیقی : آموزشگاه موسیقی کرج
برای آموزش آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی به کودکان استثنایی به چند نکته اساسی باید توجه کرد:

هر حرکتی می‌تواند گویای نوعی احساس باشد در ضمن باید به این نکته توجه نمود که در واقع مشارکت در حرکات موجب فعال‌کردن انرژی می‌شود نه کیفیت حرکات. پس بهتر است که حرکات سازه و انعطاف‌پذیر باشد و هر چه بیشتر حرکات با موسیقی مناسب آن انجام آموزشگاه موسیقی کرج بگیرد، انرژی بیشتری برای استفاده دستگاهها و اندازه‌های مربوطه بدن آزاد خواهد شد. 
موسیقی‌درمانی بیش از هر تکنیک درمانی دیگر با زندگی روزمره آمیخته و با نیاز و احساس آنها عجین شده است. علت گرایش و علاقه مردم به موسیقی بخاطر طبیعت و فطرت آدمی است. در ساختمان آموزشگاه موسیقی کرجعصبی انسان بطور فطری سه تمایل مهم برای گرایش به دنیای موزون اصوات و موسیقی وجود دارد:

خواندن : آموزشگاه موسیقی کرج 


در آموزش موسیقی به کودکان استثنایی بهتر است از سازهایی استفاده کنیم که نواختن آن برای کودکان ساده‌تر باشد و آنها را جذب کند. سازهای ارف معمولا مناسب ترین ساز برای آموزش کودکان استثنایی هستند. این سازها با صداهای متنوع و در اندازه های مختلف وجود دارند و بهتر است ترانه‌هایی که آموزشگاه موسیقی کرج انتخاب می‌شوند زیبا ، محرک و قابل فهم ، و پیرامون مسایل ملموس و زیبایی‌های دنیای کودکی باشد تا بخاطرسپاری آنها برای کودک راحتتر گردد.
- محدودیتهای حسی و حرکتی آنها آموزشگاه موسیقی کرج
وقتی کودکان باهم می‌خوانند، مملو از شور و توانایی یکپارچه می‌شوند. ترانه‌ها تصور آنها را به گونه‌ای فعال و سوزنده می‌سازد و بدیهی است انتخاب اشعاری که تصورات و برداشت‌های مثبت از محیط و پدیده‌ها را به کودک منتقل می‌سازد، اهمیت ویژه‌ای دارد. ریتم و آهنگ ترانه‌ها در کودکانی که اندکی نگران ناتوانی و ارتباط خود با محیط هستند، موفقیت آموزشگاه موسیقی کرج و توانایی ایجاد می‌کند و کودک منزوی را فعال می‌سازد.

ساخت آهنگ آموزشگاه موسیقی کرج :